Posted in 2018-2019 Ռուսերեն, Uncategorized

Домашнее Заданиа

Урок 2

Домашнее задание: Упр 27 ( учебник).

27. 1. Наступила поздняя осен. ь.

2. Вчера подул резкий, холодный ветер.

3. В воздухе летали разноцветные листья.

4. Я люблю листопад.

Составить предложения, в которых бы были вопросительные слова: Почему? Зачем? Где? Куда? Какая? Отчего? О ком? Что? Кому? Который? Чья? Какие? В чeм?

Почему плачет ребенок?

Зачем ты опоздал на урок?

Где твоя тетрадь?

Куда ты идешь?

Какая будет погода завтра?

Отчего надо стыдиться?

О ком ты думаешь вечно?

Что случилось с твоим другом?

Кому ты звонишь?

Который час?

Чья книга осталась в классе?

Какие цветы любишь ты?

В чем проблема?

Posted in 2016-2017 Մայրենի, Uncategorized

Մատթէոս Զարիֆյան

Մատթէոս Զարիֆյան

mateosԾովուն դիմաց

Կարդալ բանաստեղծությունը և կատարել առաջադրանքները:

Առաջադրանքներ

  • Բանաստեղծությունը փոխադրել արևելահայերեն (շարադրանքը` ազատ)

Հոգիս այսօր մութ կապույտ է ծովի պես,
Արի լռենք իր ամայի ափին
Հոգիս այսօր երգ ունի ճիշտ ծովի պես
Արի լսենք մինչև աչքերդ թրջվեն

Գիշեր է մեծ լուսնընկայով արծաթե
Բայց լույսն այս ցուրտ օ չեմ կարող ես սիրել
Իմ լուսնընկան դու ես ամպե տակից շողացող
Եղիր Աստվածն իմ երկնքի տրտմերես

Հոգիս այսօր խենթացել է ծովի պես

  • Տրտմերես  բառը բարդ բառ է, որովհետև … Գտիր բառի բոլոր արմատները և առանձին-առանձին դրանցով կազմիր ևս մի քանի բառ:

Տրտմ-երես

երեսական

Երկերեսանի

  • Ծովին նկարագրող հատվածները դուրս գրիր:

Հոգիս այսօր մութ-կապույտ է ծովուն պես
Եկուր լըռել իր ամայի ափունքին
Հոգիս այսօր երգ ունի ճիշտ ծովուն պես
Եկուր լըսել մինչև աչքերըդ թըրջին

Հոգիս այսօր խենթեցեր է ծովուն պես

 

  • Քանի որ քնարական հերոսն իր հոգին նմանեցնում էր ծովին, դուրս գրածդ հատվածների միջոցով փորձիր նկարագրել, թե ինչ հոգեվիճակում էր նա:

Ես կարծում եմ, որ նա տրամադրություն չուներ և իրեն նմանեցնում էր երեկոյան մութ ծովին  հանգիստ, լուռ : ես կարծում եմ որ նա ուղկաի տխրուցյան կամ մերժվածի համար

  • Ստեղծագործական աշխատանք – Հոգիս ծովի պես …

Բանաստեղծությունը սովորել անգիր:

Կարդալ ,,Երջանկություն,, բանաստեղծությունը:

Առաջադրանքներ

  • Փոխադրիր բանաստեղծությունը արևելահայերեն:

Ես այսօր
Ճառագայթ եմ կարմիր
Աչքերիս մեջ հմայիչ
Այնքան լույս ունեմ որ
Ժպտում եմ
Մտերիմ
Արևի
Ու վարդեր են երևում
Արևին
Ոսկի
Հոգուն
Ես այսօր ես այսօր
Արեգակ եմ կարմիր

  • ,,Ես այսօր…,, արտահայտությունն ավարտիր բանաստեղծության համապատասխան տողերով: Քնարական հերոսն ինչի՞ն է նմանեցնում իրեն:

հերոսը նմանեցնում էր կարմիր արեգակի և վառ ճառագայթի։

Ես այսօր ճառագայթ եմ կարմիր:

Ես այսօր արեգակ եմ կարմիր:

  • Կարո՞ղ ես բացատրել՝ երջանկությունն ինչո՞վ է նման արևին:

Երջանկուցյունը նման   է արեվին քանի որ երբ արև է լինում   բոլորի  դեմքին ժպիտ է գալիս։ Արևը երբ գալիս ե տրամադրություները գալիս են։

 

  • Աչքերուս, հեշտօրոր, Այնքա՜ն լույս ունիմ — Աչքերիս մեջ դյութիչ (հմայիչ) այնքան լույս ունեմ… Ի՞նչ լույսի մասին է խոսքը:

Ես կարծում եմ հերոսը խոսում և պատմում էր  անսահման երջանկության մասին։

  • Ստեղծագործական աշխատանք — Գրիր, թե երջանիկ պահերին բնության ինչ երևույթի ես նմանվում դու (առնվազն 6-8 նախադասություն):

Բանաստեղծությունը սովորել անգիր: